helgen

Denna helg har det varit full fart i, två matcher har jag hunnit döma, bowlingvinst mot familjen och sen har jag dessutom hunnit träffa finaste i 2 dagar :) bland annat en fest som började bra men slutade på ett tråkigt sätt.. men hem kom vi iaf utan problem (nästan). 

i fredags så hittade jag dessutom en jäkligt snygg jacka! ska se om jag kan få upp en bild tills imorgon, om någon vänlig själ vill fota :)

men nu väntar lyxfällan och sömn, jobbet börjar inte förens 06:00 i vaxholm men tyvärr måste man isäng rätt tidigt iaf..

btw, kan jag få lite musiktips som man kan bränna ut till bilen? jag vill hitta något bra så hjälp mig nu!

trevlig kväll!
/J

Kommentarer
Postat av: Carro

Hmm...väntar fortfarande på kryptiska inlägg som ska förklaras och hemligheter som ska avslöjas:)

Kram...

2010-11-28 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0