Snö? nejtack, jatack, nejtack!

gårdagen spenderade jag på jobbet (UTAN att dra in några järnflisor i ögonen, Den ni!), efter jobbet så drog jag och Matilda och kollade på nya Harry potter, vad säger man om den då. filmerna har blivit bättre och bättre faktiskt, de första var så extremt barnsliga men de senare har blivit betydligt bättre. dock så kan man inte frångå att böckerna är så enormt mycket bättre, som den lilla harry potter nörd jag är så har jag ju läst serien på svenska och engelska några gånger och jag tycker att man förstör serien för sig själv genom att bara se filmerna. 

efter att ha tagit sig hem och sen lyckats få sig 4 timmars sömn innan jobbet så bar det av igen till jobbet, dock så var Matilda lite konstig ! hon valde bort att sova vidare hos mig och gick upp med mig för att komma hem, 2 timmars sömn blev istället 2 timmars tröttsam vakenhet;) sötis!

och nu till frågan om snö som ni ser högst upp.. vad vill ni egentligen? jag själv har delade meningar om det, jag gillar inte snö i allmänhet, men med tanke på att det blir en jäkla massa övertidstimmar för mig om det kommer snö så vill jag ju ha det.. det vore ju inte fel om det blev en vinter som förra året (rent ekonomiskt iaf). snön ska börja falla ordentligt på söndag och sen fortsätta under nästan hela nästa vecka ser det ut som.. bara det inte kommer på måndag..

Aja nog med ordbajsandet! vi får se om jag skriver något mer ikväll, jag har något litet på lut tror jag.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0