Update!

Tja! sådär efter att Sötnosen själv tagit tag i sakerna så måste jag nog faktiskt börja med detta igen! mitt liv senaste månaden har nästan bara bestått av jobb faktiskt, från den 13 oktober tills i fredags så har jag jobbat varje dag. tungt men det är grymt med pengar i slutet av månaden iaf. jobbet verkar inte ta slut nu heller, med tanke på att vintern ska börja imorgon så börjar det ordentliga jobbet också.  vi får se hur länge vi måste jobba över om snön får för sig att falla som SMHI har sagt, det är ett problem som vi får ta tag i imorgon, för nu ska jag sova! klockan ringer 04:50.

M är söt :)

/J

Kommentarer
Postat av: veronica

oj en uppdatering;p vad hände jocke?

2010-11-09 @ 15:56:17
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Postat av: Elin

Men äntligen min vän! Du är back on track på riktigt nu hoppas jag!

2010-11-15 @ 20:36:30
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0