24 september

vad gör man dessa dagar? jo man söker jobb, dömer matcher och slöar.. hur värdelöst som helst, spec när man har träningsförbud och när väl det släppt så börjar man bli förkyld istället. drygt som fan! just nu sitter jag och funderar på hur man ska handskas med arbetsintervjun man har på tisdag, det är skönt att man fått en iaf, så man har något att se fram emot och hoppas på.

Nog om det, just nu så sitter jag och taggar till inför matchen jag ska döma mellan BKV Norrtälje och enköping, 94:or idag, får se hur det går med det. pojklag är alltid värre än herrlag, föräldrar på läktarna som tror sig kunna allt (när dem i själva verket inte kan någonting alls), högre tempo. men det är roligare att döma när dem faktiskt kan spela fotboll, det blir lite mer av allting då på något sätt.

aja, jag ska iväg nu jag. matchen börjar 20 i Norrtälje så måste käka och packa innan jag åker dit.

vi hörs senare!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0