26 September

God morgon!
Sovit - Check, tror jag.. 3½ timme blev det iaf inatt! men klart värt det.
lönen kom i förrgår vilket brukar tyda på att man gör av med lite pengar men icke! istället är/har denna helg varit full av jobb och dömning, men vad gör det när man tjänar pengar och har kul. igår blev det en division 6 match igen och dessutom en gransk, det är mycket trevligt, speciellt när det går bra för en själv.

Nu ska jag inte skriva så mycket mer än att dagen kommer bestå av att jag öppnar och 40 min och sen vid 14 så tar jag bilen upp till Roslagsbro för att döma en Match som kan betyda avancemang upp till Div 4  för Roslagsbro,

aja, vi hörs senare ikväll!

/J

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin blogg :)

2010-09-30 @ 01:43:44
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Nu är det lite si o så med uppdateringen här igen:)

Kom igen....nåt måste väl hänt sista månaden:)

2010-10-18 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0