Adrian 20!

Sådär då var "lill"killen stor då! infirat och allting! Dagen igår blev grymt lyckad. Gokart, femkamp, förvåning över någon medverkande och som avslutning en trevlig middag! jag vet inte vad man ska säga mer än Grattis Adrian! hoppas dagen blev något att ha i minnet. Bilder ska jag lägga upp senare men jag har inte fått dem av Malin ännu. det kanske blir så att jag får dem på fredag efter ballonguppstigningen som vi får hoppas äger rum då (inställt igår)

Ps: Grattis till femkampsvinsten! jag vet att det kändes grymt ;)

nu ska jag hitta något att skriva om, jag har funderat på att kasta upp något boktips, får se vilken bok jag väljer idag!

/J

Kommentarer
Postat av: veronica

mycket grattis här^^

2010-09-21 @ 22:52:19
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Postat av: rebecka

fin blogg och verligen kul att en kille bloggar :)

2010-09-22 @ 16:15:27
URL: http://izarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0