återuppståndelse

Jag kan inte gå på vatten men återuppstå verkar jag i vart fall kunna göra, för det är väl inget mindre än det jag gör nu i era ögon.

Jag tänker inte dra så mycket om min sommar och så, jag tänkte mer börja skriva lite om dagarna som går och går.

men lite ska jag hinna med!

Sommaren har bestått av mycket turbulens med negativa saker men också mycket positivt, nyfunna vänner, utveckling inom min största dröm några lediga dagar ute i skärgården och så ett helt sjukt underbart 20 årsfirande från nära och kära! Tack för det! jag låter bilderna tala sitt tydliga språk istället för en massa text, de säger ju att en bild säger mer än 1000 ord.

vi börjar lite lätt med en bild från höjdpunkten "20 årsfesten"


Ja bilden säger allt, kvällen fortsatte med detta efter en tur på grönan och mycket runtåkande med denna enormt fina ögonbindel!


några dagar ute på djurö med Fader, Broder och Marie.





en liten ploybild med Victor från en kväll ute.


och så en av de grejjer jag gjort som jag verkligen tycker om. fotboll och dömning, drömmen lever och jag får hoppas att jag kan få den uppfylld!

Ja, det var inte ett så roligt inlägg i sig men det blir väl bättre när det blir lite dagligare inlägg och bilder.
nu ska jag sova inför matchen imorgon som jag ska döma och kräftskivan som ska äga rum ute i bushen.

Godnatt!
/J


Kommentarer
Postat av: Briitta

Jag saknar diiiiig!

2010-09-11 @ 06:46:38
URL: http://briitta.blogg.se/
Postat av: Jocke

saknar dig också!

2010-09-14 @ 21:36:42
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0