One Shot, One opportunity

Denna helg har varit full från början till slut, Lördagen tillbringade jag i Riala med att döma en match innan jag och Malin drog på kräftskiva i Rimbo. en riktigt skön kväll förutom att den tog slut lite väl tidigt .. när det var som roligast, men man kan inte få allting här i livet. Söndagen blev det även där en match I riala, denna gång så var det herrarna som lirade.

Dömningen går bra som sagt, jag har min första match på nästa nivå nu redan på torsdag! ska bli grymt kul att ta sig an det!

men söndagen var inte slut där, framåt 00:00 så drog jag, kicki och Alexandra iväg till Mcdonalds^^ ja, vad gör man inte när dem är sugna på glass. sen försökte vi kolla på en film men det gick som senast då det bara var snarkningar som hördes.

Dagens strapatser blev en tur till tandläkaren och en tur till gymmet innan jag hämtade upp Elin för att åka och kolla lite fotboll uppe i Edsbro. kallt men trevligt var det.

Nu ska jag försöka ta det lite lugnt innan jag tänkte lägga mig och sova inför gymmet imorgon, måste vara lite piggare än vad jag var idag.

Btw, det kanske kommer lite bilder från i lördags, men jag måste se om jag kan få tag på dem först!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0