Contagion

en ganska fullspäckad dag är till sin ända, började med att bli väckt av min kära mor då hon frågade vad jag önskade mig till Jul, kanske inte helt fel egentligen om det nu inte varit för denna jävla förkylning som jag försökte sova bort. men men, life is though ;) jobbet på posten flöt på bra idag, vi är ett skönt gäng där måste jag säga! imorgon är det väl dessutom dagen som vi märker om vi lagt allt fel eller rätt (om min logik funkar). lite trött på julkort börjar man väl dock bli måste jag erkänna ;)

efter jobbet så åkte jag och Matilda till Heron city (första gången för mig faktiskt) och tittade på contagion, en rätt bra film. dock lite småcreepy om man tänker på det, skiten kommer ju faktiskt hända någongång. vi är rädda för flygkrascher och asteroider när det förmodligen är något av det minsta på denna jord som kommer skada oss ordentligt.. aja, det var lite väl mycket filosofi kanske, men även det måste släppas ut ibland från mig.

nu tänkte jag somna framför en film eller en serie och försöka friskna till!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0