hard rock cafe

Gårdagen blev riktigt trrevlig trots att min förkylning har blivit värre för varje dag som gått nu senaste 5 dagarna..
man vaknar och känner sig nära döden innan man lyckas kämpa sig in och sen må bättre och bättre tills man ska sova och vakna igen.

dagen började med jobb på Statoil fram till klockan 16 innan vi drog med Laget (som jag varit ledare för under året) till Hard rock Cafe. där en god middag med trevligt sällskap gjorde kvällen mycket bra :)
hemvägen blev rätt galen också får jag väl säga, snöslask och blåst och en bil full av tjejer som sjunger och använder ljudsystemet i bilen så den skakar ^^ kul var det!

vinsten i pokern senare på natten var dock pricken över Iet så att säga!




nu har jag precis vaknat och mår kasst... värdelöst är bara förnamnet.. ska dessutom iväg och jobba vid 14:00.. någon rolig själ som har lust att komma in på macken och underhålla mig ett tag ikväll eller under eftermiddagen ?:)

nu ska jag rulla iväg! ha det bra så hörs vi ikväll.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0