Revival of the Fit

Hej igen efter ett uppehåll på alltför lång tid!

mycket har hänt, men vi kan väl ta det från detta läge nu istället. lite sporadisk uppdatering från vad som hänt kommer komma, men ni får helt enkelt vänta lite mellan varven.

Träning kommer jag definitivt komma tillbaka till, även matråd för träning kan komma om jag hittar någonting som kan vara till hjälp!

har du som kollar hit någon idé om vad jag ska skriva om så tar jag gärna emot förslag!

just nu sitter jag och är irriterad över att jag inte kan träna pga sjukdom.. värdelöst är vad det är men jag får se till att bli frisk i vart fall!

Jobbintervju på Danskebank igår som gick riktigt bra, nu är det bara att vänta och se vad som händer med det, verkar vara ett trevligt jobb som dessutom är något jag aldrig hade kommit på själv att testa, (nytt karriärval kanske, vem vet?)

nu har jag bablat på tillräckligt!

bjuder på en bild.

 

Vi hörs snart igen!

/J



Kommentarer
Postat av: Elin

Åhnej va liten du såg ut Jockepocke! ^^

2011-12-15 @ 19:45:37
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0